מדיניות הזמנות ומשלוחים


הזמנות חדשות מטופלות באתר על פי רוב בתוך פחות מ 24 שעות ממועד ביצוע ההזמנה (למעט שבתות ומועדי ישראל).
על מנת להאיץ את תהליך ההזמנה יש לוודא כי כל הפרטים הנדרשים אכן רשומים בטופס ההזמנה ורצוי אף לצרף יותר ממספר טלפון אחד במידת האפשר וזאת בכדי שניתן יהיה ליצור קשר עם הלקוח במהרה במידת הצורך.

לעיתים אישור העסקה מותנה ביצירת קשר טלפוני עם הלקוח ובהתאם לשיקול הדעת הבלעדי של החנות. החיוב בכרטיס אשראי איננו אוטומטי, הוא מתבצע לאחר וידוא שהמוצר במלאי והכנתו למשלוח. במידה וקרה שהאתר לא עודכן והמוצרים שהוזמנו או חלקם אינם במלאי, אני מתחייבים להודיע על כך ללקוח בהקדם האפשרי ללא חיוב מצידנו

לאחר שביצעת את ההזמנה תקבל הודעה ראשונית לאי-מייל על קליטת פרטי הזמנתך. לתשומת לבך: אישור זה אינו מחייב את נופטק מחשבים לספק את המוצרים שהזמנת, והוא רק מעיד שפרטי ההזמנה נקלטו במערכת בהצלחה.

למען הסדר הטוב, יודגש כי עצם ביצוע ההזמנה באתר או בטלפון אינו מהווה מכירה.

רק לאחר שנופטק מחשבים תסיים לבדוק את פרטי כרטיס האשראי שלך ותקבל את אישור חברת כרטיסי האשראי לביצוע הרכישה, תיחשב הצעתך כברת ביצוע ויחלו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנת, בתנאי שהם מצויים במלאי .

כדי שנוכל לספק לך את המוצרים שהזמנת, הזמנתך צריכה להתקבל ולהיקלט אצלנו באופן תקין ומסודר, כשהיא מכילה את כל הפרטים הנדרשים למשלוח המוצרים ולחיובך.

אם יחול שיבוש ו/או טעות בתיאור המוצר ו/או השירות, בתמונתם, תיאורם, מחירם או בכל פרט אחר, חנות נופטק מחשבים רשאית לבטל את רכישתך ואתה לא תחויב בכל תשלום בגין ההזמנה שבוטלה.

אם בעת ביצוע ההזמנה תמסור פרטי זיהוי שגויים, לא נוכל להבטיח שהמוצרים יגיעו אליך.
במקרה שהמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים מוטעים שמסרת, תחויב בתשלום בגין דמי משלוח וטיפול.
אנא הקפד למלא פרטים מדויקים ועדכניים. הגשת פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית על פי הוראות חוק העונשין, התשל”ז – 1977 ו/או בכל דין

מדיניות אספקת מוצרים:

כללי

מובהר כי תנאי מדיניות זו כפופים לתנאי מדיניות המשלוחים של חברת השליחויות החיצונית ולשינויים החלים בה. מובהר כי החברה רשאית לעדכן את מדיניות אספקת המוצרים זו, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, בכל עת, ומבלי שתידרש להודיע על כך ללקוח מראש ובכתב. לפיכך, עליך לעיין בתנאי מדיניות זו בטרם ביצוע כל רכישה באתר.

שיטות המשלוח

החברה תספק את המוצרים שנרכשו באתר באמצעות חברות משלוחים חיצוניות, לפי בחירת החברה וייתכן שזהות החברה המשלחת תשתנה מעת לעת.

זמני אספקה

 הזמנה שבוצעה באתר שלא ביום עסקים (ימי ו’-ש’, ערבי חג וחג) או ביום העסקים לאחר השעה 14:00, תיחשב, לצורך מועד האספקה, כהזמנה שבוצעה ביום העסקים שלמחרת.

“יום עסקים”- משמעותו, ימים א’-ה’, למעט ימי ערבי חג, ימי חג, חול המועד, שבתון. לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג וחג.

על אף האמור לעיל, מובהר כי במהלך מכירה מיוחדת, תקופות מבצעים,חגים, סוף עונה וכדומה, זמן האספקה עשוי להתארך. עיכובים כאמור אינם באחריות החברה

לשם תיאום מסירת המוצרים שהזמנת, ייצור עמך קשר (באמצעות מסרונים או בטלפון) נציג חברת השילוח.

החברה לא תהא אחראית לכל עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שייגרמו כתוצאה מפרטי התקשרות שגויים ו/או לא מדויקים/לא מלאים שמסרת וכן, לא תהא אחראית לכל איחור או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקה שנגרמו כתוצאה מחוסר תקשורת מצד הלקוח / מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה לרבות שביתות, השבתות, תקלות מחשוב, נזקי טבע, מלחמות, פעולות איבה, וכיו”ב.

החברה תהא פטורה מאחריות לכל נזק שנגרם למשלוח או למוצר כתוצאה מהשארתו ליד הדלת, בארון חשמל או בחזקת צד ג’ כלשהו, לבקשת הלקוח או לפי הסכמתו

במעמד אספקת המוצר יש צורך להציג תעודת זהות / רישיון / דרכון ישראלי, התואמים את פרטי כרטיס האשראי.

נופטק מחשבים שומרת לעצמה את הזכות לדרוש את נוכחות בעל הכרטיס. בנוסף, תעודת הזהות תצולם ע”י השליח לצורך אימות קבלת המוצר.

 

עלויות המשלוח

משלוח אל בית לקוח או לנקודת איסוף לפי בחירת הלקוח, יבוצע בכפוף לתשלום דמי משלוח כמפורט להלן (“דמי המשלוח“) ובעת הרכישה באתר (במקרה של סתירה בין העלויות המפורטות בעת הרכישה באתר לאלו המפורטות להלן, העלויות הנקובות במעמד הרכישה תחייבנה את הלקוח):

  • משלוח לנקודת איסוף- עד 15 שקלים. יתכנו עלויות נוספות או חלוקה לשני משלוחים נפרדים בהתאם לגודל החבילה והכמות מוצרים בהזמנה בכפוף למדיניות חברת המשלוחים.
  • משלוח לבית לקוח המתגורר בערים מרכזיות – בין 2-4 ימי עסקים, בין 20-60 שקלים בהתאם למוצרים שירכשו ובהתאם לבחירת הלקוח בחברת המשלוחים.
  • משלוח לבית לקוח- המתגורר בישובים מרוחקים- בין 2-5 ימי עסקים, בין 29-100  שקלים בהתאם למוצרים שירכשו ובהתאם לבחירת הלקוח בחברת המשלוחים.
  • משלוח לבית לקוח ממחסני יבואן- עד 10 ימי עסקים, בין 0-100 שקלים בהתאם למוצרים שירכשו.

דמי המשלוח יתווספו למחירי המוצרים כפי שמצוין באתר.

התשלום עבור המשלוח יתבצע באמצעות כרטיס האשראי ויצורף לתשלום הכולל עבור המוצרים שהוזמנו, ולא יהיה ניתן לביטול מכל סיבה שהיא, למעט אם בוטלה העסקה בשל קיומו של פגם במוצר או אי התאמת המוצר לבין הפרטים שנמסרו, אי אספקת המוצר במועד שנקבע במדיניות זו או בשל כל הפרה אחרת של תנאי השימוש מצד החברה, כמפורט במדיניות ביטול רכישה, החלפות והחזרות של החברה.

שינוי מען

שינוי מען למסירת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה, יבוצע על ידי החברה, לפי בקשתך (באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה), במידה והמוצר אינו בתהליך אספקה של יום העסקים של הבקשה, השינוי יבוצע ללא עלות. עם זאת, מובהר כי שינוי מען למסירת המשלוח לאחר אישורה, עלול להביא בעיכוב בזמני האספקה.

יצירת קשר

 

בכל שאלה או פניה הנוגעת לתנאי מדיניות אספקת המוצרים של החברה, ניתן לפנות אל שירות הלקוחות החברה בכתובת:  info@noftech.co.il  בכל עת וכן באמצעות חלון הוואטסאפ שבאתר למספר 02-6517456 או בשיחת טלפון לשירות לקוחות בטלפון 02-6517456 בימים א’-ה’, בין השעות 10:00-19:00.

העגלה שלי

נוסף בהצלחה לעגלת הקניות שלך.

נראה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
השווה מוצר
השווה מוצר
השווה מוצר
השווה מוצר
קטגוריות
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
פתח שיחה
צריך עזרה.?
היי, ברוכים הבאים לNofTech! איך נוכל לעזור ?
דילוג לתוכן