מדיניות ביטול עסקה והחזרת מוצרים

ביצוע רכישה מהווה הצהרה לקריאתך והסכמתך לכללים המצויינים בדף תקנון זה.

לקוח אשר מבצע רכישה בחנות נופטק מחשבים מקבל על עצמו את כללי התקנון ואינו יכול לבוא בטענות או בתביעות כלפי נופטק מחשבים אלא במקרה של הפרה ישירה מצידנו של תנאי השימוש. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד .הנהלת החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות תקנון זה לפי שיקול דעתה הבלעדי.

נופטק מחשבים לא תמכור ולא תספק שירות למי שפגע במי מעובדיה, מתקניה, או שמה הטוב, וכן שומרת לעצמה את הזכות לסרב למכור או לספק שירות עפ”י שיקול דעתה וריאות עיניה והכל בכפוף להוראות כל דין.

החזרת מוצרים:
כל הרוכש ממגוון מוצרי נופטק מחשבים רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (“חוק הגנת הצרכן”) כלהלן:

בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה למה שמופיע במפרט המוצר או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה:

  • המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.
  • כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול, למעט דמי ביטול בשיעור 5% או 100 ש”ח לפי הנמוך ביניהם. נוסף לכך, החברה רשאית לנכות מהעסקה עמלת סליקה בהתאם לחוק.
  • לא ינתן זיכוי על משלוחים ששולמו במקרה זה.
  • חובת הלקוח, באחריותו ועל חשבונו להחזיר את המוצרים עליהם הוא מעוניין להזדכות לחנות נופטק מחשבים.
  • לא נוכל לזכות לקוחות על מוצר אשר לא הוחזר אלינו בשלמותו.
  • לחברה יש זכות לתבוע את הצרכן בשל ירידה בערך המוצר.

 

בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה למה שמופיע במפרט המוצר, או בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה:

  • לא ייגבו דמי ביטול, כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול.
  • המוצר יוחזר על חשבון החברה
  • המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי, או סביר באריזתו המקורית.

 

ביטול עסקה ייעשה מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים (קלנדרים) מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם בתנאי שלא בוצע כל שימוש במוצר, הדלקה או חיבור לחשמל והוא נמצא באריזתו המקורית, כולל הצגת חשבונית רכישה ותעודת אחריות שהגיע יחד עם המוצר. לא ניתן להחזיר מוצרים אשר שומשו והם תקינים, או שפורקו והורכבו.

תקנות ביטול עסקה אינן חלות על מוצרים שיוצרו על פי הזמנה מיוחדת (טובין פסידים) כמו למשל מחשבים בהרכבה אישית, התאמה של המוצר בשונה מהצורה שבה הגיע מהמפעל, או/ו לאחר התקנה ראשונית ללקוח, התקנת מערכת הפעלה או תוכנות. לא ניתן לבטל עסקה על טובין הניתנים להקלטה, לשעתוק או לשכפול, שהצרכן פתח את אריזתם המקורית. 

כמו כן לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר שנעשה בו שימוש או חיבור לחשמל ולא ניתן להחליף או להחזיר מוצר שנרכש כיד שניה ו/או כמוצר מחודש או תצוגה, באופן גורף מכל סיבה שהיא.

במידה שהלקוח ידרוש מהנציג מכירות להפעיל את המכשיר/מוצר לצורך הדגמתו ואופן השימוש בו בו תישלל הזכות של ביטול העסקה עקב הדלקת המכשיר ושימוש בו כמפורט בתקנון העומד על שולחנות המכירה והקופה.

החזרת מוצרים לאחר 14 יום מיום הרכישה, או מוצרים אשר עטיפתם נפתחה ואריזתם נפגמה – הזיכוי בגינם יהיה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי של החברה.

ביטול הזמנה מוקדמת ללא סיבה מצידנו ,ולא עקב חוסר עמידה בזמנים או חוסר יכולת אספקת המוצרים ללקוח – כרוך בדמי ביטול של 5% מערך המוצר או 100 ש”ח הנמוך מביניהם.

אחריות ושירות:

כל המוצרים הנמכרים באתר מסופקים עם חשבונית המהווה תעודת אחריות כדין. האחריות המוצרים הינה אחריות בתוקף לשנה אחת בלבד אלא אם כן צויין אחרת בקופסה של המוצר. נופטק מחשבים הינה רשת שיווק וברוב המקרים אינה מספקת האחריות. האחריות הבלעדית למוצרים ו/או שירותים, אספקתם, איכותם, טיבם ועמידתם ויכולתם חלה על היצרנים ו/או היבואנים ובהתאם לתעודות האחריות המצורפת לכל מוצר. האחריות היא על כל תקלה טכנית ותפעולית, אך לא על נזק פיזי (קצר חשמלי, שריפה, רטיבות, שבר או שימוש לא נאות במוצר) שנגרם למוצר.האחריות תינתן במעבדות השירות של היבואנים. באתר שלנו מופיעים נותני השירות של כלל המוצרים הנמכרים בחנות.

במידה שלא עברו 14 יום מרכישת או קבלת המוצר תוכלו לפנות לנופטק מחשבים או לנותן השירות למימוש האחריות.

 

לאחר 14 יום ממועד קבלת המוצר האחריות הינה אך ורק אצל נותן השירות למוצר. במידה ותרצו שאנו נטפל מול נותן השירות תבוצע זאת בתשלום דמי טיפול על סך 60 ₪.  

העגלה שלי

נוסף בהצלחה לעגלת הקניות שלך.

נראה לאחרונה
השווה בין מוצרים (0 מוצרים)
השווה מוצר
השווה מוצר
השווה מוצר
השווה מוצר
קטגוריות
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
פתח שיחה
צריך עזרה.?
היי, ברוכים הבאים לNofTech! איך נוכל לעזור ?
דילוג לתוכן